mormor <3

Idag va det marknad. Köpte lite godis och sånt, träffade lite folk också, kul (:

...fast sen efter ringde det någon från mormor och sa att hon måste till sjukhus, så mamma har åkt in med henne. Vet inte när hon ska hem sen, men ajg och pappa får nog åka och hämta henne. lite onödigt att åka med fram och tillbaka till borås bara för att häämta mamma, men jag kan ju iaf hälsa på mormor då, så kanske hon blir glad. Känns som om hon kan dö när som helst lixom, även om hon inte gör det, så känns det så, så jag känner att jag måste vara jättesnäll mot henne nu. När jag va mindre så bråkade vi alltid x) haha.

ja. annars en rolig helg i allmänhet. (:  ...har tex lärt mig hur jag ska göra för att ladda ner filmer som det finns text till(som passar) :D

funderar på att spela lite sims2. hum... eller kanske städa mitt rum och spela lite gitarr ist.? Datan e inte så lockande faktiskt :P ska bara kolla alla bloggar jag förjer och hemsidor och sånt först (:

pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0