just the way I am

Så, nu har jag slängt ut alla kläder i hela mitt rum till tvätten. Nu är frågan bara vad jag ska ha på mig imorron! xD Typ alla kläder jag brukar använda ligger ju i tvätten nu, får se om det finns något kvar i garderoben ;D

nej, nu bytte jag ämne!

Jag har städat och plockat undan massa saker, packat upp alla påsar och väskor, hittat saker jag undrat var de var men inte orkat leta efter, och det ser fatkiskt mkt bättre ut nu! :D

I guess it's just the way I am. Antingen on eller off, 0 eller 100%, superglad eller supersur. Men gash vad lite det krävs för att det ska vända ibland! x)

Jag har slängt ut mina mattor på altanen. försökte skaka den ena först, men den hamnade i rabatten x) så jag bara la dom där ute. värsta gött känns det nu! :D Pappa ska förresten vara hemma imorron med... justdet! det har jag ju inte ens berättat! :O

I lördags skulle pappa kapa ett träd vi har i stugan (jag låg ute och läste) sen när det blev kallare gick jag in, och sen rätt var det var så ropa han till där ute och mamma gick och kollade, sen kom dom in och sa att han hade sågat av sig fingern :O ok, det är inte hela fingern, men toppen på ett pekfinger (vilket vet jag inte) och han kommer säkert inte ha någon kännsel där sen! :S Så nu va han hemma från jobbet, och nu har jag övertalat honom att dammsuga imorron, jag gjorde bara lite snbbt nu, men det känns ändå bra! (:

Nu haar jag iaf gjort någonting! x) Så är det med mig. jag kan få ryck och hitta på vad som helst när jag väl är på humör, och det kvittar vad det är för tid på dygnet! x) Mamma tycker att jag ska bre ut min energi lite jämnare, men hur fan gör man det? xD jag är som jag är, och just nu njuter jag av det! :D

jaa. nu blir det att hitta någonting att ha på sig imorron som sagt och sedan bums i säng! :D


501:st... (:

pusshej&godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0