från mig till mig.

Jag har ett litet projekt i huvudet som jag längtar till att få genomföra, men det är några saker som saknas. Först måste jag ha ett ställe där jag kan förvara projektet, det andra är att jag på det stället måste kunna vara säker på att projektet får vara helt ifred, och det tredje är vad jag ska förvara projektet i. Projektet kommer hjälpa mig att vara så som jag vill vara i framtiden, som en handbok unjefär.

...projektet innehåller att skriva ''brev'' (:

(har du inte listat ut vad det innebär nu, så kommer du inte förstå dt heller)



 skumt inlägg, och jag vet heller inte alls varför jag berättar det här, men nu har jag redan skrivit det, och det är bortslängd tid om jag inte publicerar det ju. (;D)

Nu ska jag snart gå och lägga mej! (:

Pusshej&godnatt<3

(PS; Om jag mår så här dåligt imorron så tvivlar jag på att jag ens kommer kunna gå till skolan, hur mkt jag än vill! >.< )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0