bläh

Jag ahr städat lite idag. Gjort lite annat med. Och nu är mamma och pappa galna för att jag itne är färdig. Men ärligt så förstår jag dom inte. Jag vill städa på mitt vis, och det får jag itne för dom. Så då orkar jag inte bry mej.

Martina och hennes föräldrar ska komma ikväll. Vi ska typ grilla och sånt, och nu städar vi hela huset. det är alltid så, vi städar som galningar så fort det ska komma någon, varför kan det inte alltid vara så städat så vi itne behöver städa när någon ska komma? Det stör jag mej på!

Just nu längtar jag tills jag får flytta ner i källaren! Fast även om dom har sagt att jag ska få flytta ner tills jul, så har jag en känsla av att vid denna tiden nästa år kommer jag fortfarande bo här uppe :/ gah!

nej, nu måste jag få upp mitt humör!

pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0