and when it happens, it really happens

jag är väl som jag är antar jag. Och jag börjar väl vänja mig. x) Jag brukar inte städa mitt rum, det brukar se hemskt ut, men ibland får jag ett ryck och städar. Och då städar jag verkligen! xD

Idag tex. var m&p på föräldramöte, och jahg hoppade över gympan för jag är sjuk, så jag tyckte att jag kunde städa lite. Vad gör jag? Börjar röjja ut min garderob! x) Jag har sluppit några tjocktröjjor som jag aldrig kommer använda, och jag har en hel låda över i min garderob! MEN. jag är inte färdig, jag orkade inte med alla tröjjor och linnen, för jag vet inte vilka som är i tvätten och saknas! x) fast alla kläder som låg och skräpade i mitt rum fick platts i den tomma lådan xP Så nu ser det fint ut här iaf, eller ganska :P

jaa. och nu tömmer jag lite saker ur den gamla datan (den allra äldsta!) som snart ska få flytta ut ur mitt rum! :D Ska bli såå gött att bli av med den! den tar upp typ hela mitt skrivbord ju! xD

ja. Nu ska jag snart gå och lägga mej! Ska fixa lite mer saker bara... :) fast för en gångs skull så vet jag vad jag ska ha på mej imorron, så nu kan jag sova länge imorron bitti! :D (lika länge som när jag försover mig altså ;D) haha

...och så har vi bara slöjd och sen hål tills efter lunchen! :D (både bra och dåligt) ...ja, nu ska jag gå iaf! (: så jag kan gå och lägga mej sen ^^,

Pusshej&godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0