-

jag mår verkligen dåligt just nu. Både fysiskt och psykiskt också tydligen. Jädrans humörsvangningar säger jag bara! Jag typ grät nästan innnan för att jag inte kunde bestämma mej för om jag skulle bada bastu eller inte. Patetiskt eller vad? x) Ibland känner jag mej så sjuk så jag bara har lust att lägga mej ner och dö(ellr nått) och ibland känner jag inte av det alls! :P

Oh, fan va det gör ont i min tåååå altså! >.< AAAAAJ! :( Har värsta nageltrånget, men det har jag ingen lust att berätta om här, men FAAAN va ont det gör nu för jag satte mej på tåååån! >.<

AAAAJ! :'(

ok. tänk på nått annat! ....

jo. Jag har ett litet dilemma. Jag kan inte bestämma mej för om jag ska ha med mej kläder till idrotten imorron eller inte. En sak vet jag; att jag inte ska vara med, för det går bara inte! Men om jag ska ha med kläder och byta om är en annan sak. Jag har inte riktigt koll på hur dom där prickarna sätts :/ om man har ett antal prickar i frånvaro så kan man inte få det och det i betyg. Och det är ju lite tragiskt nu när jag har planerat att träna så jag kanske kan få upp mina betyg i idrott! Så jag får ju inte sabba det lixom!

Jag skulle ju kunna ha med mej kläder, byta om, ha lapp och sen inte vara med. Då har jag ju iaf varit med på lektionen, eller? Fan om man bara visste hur det räknas? Lite onödigt kanske att ha med sig kläder bara för att byta om och inte göra något, eller kanske är det inte onödigt om jag slipper prick? Gash jag vet inte.

jag bara babblar på och nu känner jag inte min tå längre, wie! haha.

nej, nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mig imorron och packa väskan och bestämma om jag ska vara med elller inte.

hum...

Sen ska jag sooova! (:

godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0