-

HEmma nu. Gött med helg! :D

Är bättre nu, har inte så ont i halsen längre, så jag kunde sjunga idag på min sånglektion. :D Nu är den flyttad (igen) så jag får tydligen äta på tranäng på fredagar, för det är onödigt att cykla till samhall och äta och sen till tranäng igen till sången lixom! x) jaa, inte så intresant då men xD

jaa, nu ska vi typ äta, och sen ska jag kolla om jag har kvar något i den gamla datan nu, och så ska vi kanske flytta ut den sen! :D Pratade med pappa om det nyss. Gash va tomt det kommer bli på mitt skrivbord xD haha.

Och förresten så har mitt antivirus-program gått ut på min dator! Det som man fick med den (va det 60 dagar?), så pappa ska fixa nytt till mej idag också tro jag! :D Och sen ska jag städa mitt rum med, men det kommer väl gå som det alltid gör! haha xD

Så nu tar jag en sak i taget, så får jag se vad jag hinner med! (:

Bara babbel denna gången, men ja, det är väl något iaf xP

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0