mormor <3

Mormor har trillat på lassarettet och brutit höften typ. Hon skulle kommit hem idag, men nu kommer hon säkert inte hem på läänge. Hon kanske inte ens kommer kunna gå ordentligt sen. Det är ju tråkigt, men jag är inte förvånad precis. Det finns inget jag kan göra, och jag känner att det enda jag kan göra är att vara så snäll mot henne som möjligt, för jag har ju bara en mormor lixom, och nu vet jag inte hur länge jag kommer få ha henne kvar. <3


Back to reality. >.<

 Imorron:
- So-prov, fan också! orkar inte med det, men jag måste! :( hatar so!
- Inlämning av val till prao, sista dagen. (får itne glömma lapparna!)
- Sång (Inte glömma!)
- Franska läxa (som jag verkligen inte kan!)
:(

ja. Sen måste jag städa mitt rum också, fast jag vet inte var jag ska göra av allt! xD Gjorde om lite i min häng-garderob idag på hålet, fat bara lite, så ajg måste fortsätta med det också! >.< Sen så både vill och vill jag itne slänga ut den gamla datan, så jag vet itne hur jag ska göra, men nån gång måste den ju bort! :P Fast jag kanske kan använda den som test-data lixom... fast inga program får ju platts på den ändå så xD haha

Mår bättre idag faktiskt! :) Kanske dom där vitaminernas förtjänst, eller inte! x) Ska inte vara med på idrotten imorron iaf, onödigt att riskera något lixom! :(

...och nu ska jag kolla på idol :D (för det är väl kl 8??) så då blir inget av det andra gjort. haha. såå typiskt mej! >.<

aja, pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0