-

Just nu är jag glad. Allt är som det ska och jag känner att jag kan vara mig själv, även om jag inte riktigt är det än. Jag har inte hittat hela mej än, så det måste väl hittas först antar jag. (:

Nu går jag upp på morgonen, tar på mej kläder som jag trivs i (oftast), borstar håret, kanske äter något, tar kanske liite mascara och sen drar jag. Allt på mindre än en halvtimma! Jag berhöver lixom inte mer! Och det är hemskt skönt att känna att jag kan vara som jag är, och det gör ingen större skillnad! Kanske att jag känner mig bättre (på något knasigt vis) när jag skippar allt. Bara vara mig själv helt och hållet. Inget smink, ingen fasad! Fast det är ändå gött att gå upp tidigt och veta att man har massa tid på sig :P

jaja, det jag egentligen skulle säga är att nu går jag ner och bastar. Hoppas att det hjälper mot förkylningen! Sen blir det sängen direkt nästan, så ajg stänger av datan nu för säkerhets skull så jag inte fastnar här sen! ;D

...fast jag ska bara spela liite gitarr också innan jag går ner... haha! x)

pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0