Till nyår.

Sitter och trixar med min nya design nu. Gash nu försvann content! xD haha jag vet itne ens vad jag gjorde :P

Men jag lär mej endel faktiskt, riktigt kul! :D Jag är nästan helt fördig med själva designen på bloggen i HTML. Eller basen dårå. typ menyerna och så. Sen själva designen och färger och textstil och sånt har jag inte ens börjat tänka på än, men det kommer! (:

Jag vill iaf ha den nya bloggen klar till nyår. Så kan jag börja där 1/1-09! :D Visst låter det kul!? ^^, så har jag ett bra datum, och så hinner jag förhoppningsvis att fixa färdigt allt tills dess, och dessutom så är det ju som en ny del i mitt liv. Lixom sista terminen i 9-an, betyg och allt och sen gymnasium lixom! :D Ja, så då kan jag få med allt viktigt där! :) Som en ny start! (:

ja. jag babblar som vanligt x) men jag tycker inte att det gör något, för ingen läser ju här, så jag skriver mest för mig själv så att jag ska komma ihåg sen (:

ja, och så ska jag ju skriva lite om mina prao.veckor med, det har jag ju inte gjort än, men nu har jag inte tid (: ska fixa lite mer med designen, se om jag kan fixa det jag sabbade och sen fixa lite i mitt rum (:

Till nyår va det iaf! :D

Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Anonym



Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-10 @ 17:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0