no better.

Det är inget bättre idag. Jag borde städa mitt rum, och göra alla läxor jag måste göra. Men ajg kan inte. Och jag kan inte förklara varför jag inte kan, för det vet jag inte.

Allt är hopplöst, fast det borde verkligen inte vara det. Hur kan någonting vända uppochner på ens liv såhär? Det är inte klokt ens! Och jag har det nog lätt mot andra. Gash, hur ska ajg klara mig? Man kan ju börja undra!

Just nu går alla tankar ''tänk om jag hade'', men det kan jag ju itne ändra på nu eller hur? Så varför tänker jag ens så? Jo, för att allt hade varit mkt lättare ''om jag hade''.

Och nu vet jag itne ens längre vem jag är, eller vem jag vill vara. Jag är helt lost.

puh.

Så nu bestämmer jag mig för att göra någonting åt det jag kan göra någonting åt ist för att sitta här och tänka på vad jag kunde ha gjort, men som ajg itne gjorde. iatället ska jag ta tag i det jag akn ta tag i idag, så jag slipper tänka imorron, tänk om jag ahde gjort det igår! :D

Och tänk om det kommer funka! (*håller tummarna*)

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0