min söndag.

gudstjänst idag dårå. har inte varit där sen konfirmationen, kändes helt konstigt med en helt ny grupp konfrimander, känns som om vi fortfarande är det! :P

ja. var ju där för att bära ljus. jag och linnea gjorde det, eftersom konfrimanderna inte har kommit igång med det än, för sen ska ju dom göra det (:

jaop. sen hälsade vi på mormor och visade henne den nya bilen (: ...har jag berättat att vi har en ny bil förresten? :D den är iofs begagnad, men den är jättefin, och för oss är den ju ny :P en grön santa fe, vad för märke det är vet jag inte xD

jaa, gympa sen. jaop, detta blir min dag. men nu ska jag fortsätta på min design! :D har lite problem med endel saker tror jag :/

jaa, det är bara att sätta igång :D

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0