måndag.

sov nästan 10 timmar inatt, och ändå är jag astrött.

gick bra idag, bara alla läxor och annat jobbigt som stressar mig för jag puttar undan allt för att slippa,  och som sen hamnar på hög. Så jag får väl börja med det nu och så kanske jag kan lägga mej tidigt ikväll med.

Camade lite med nanja nyss, saknar henne! <3 tydligen har hon piersat sig, gash det måste jag ju få se! Hoppas vi ses snart <3 innan du förändras så mkt så jag inte klänner igen dig sen x) haha

jaja. Mitt rum ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig, och jag menar det verkligen! Det var längesen det var såhär stökigt, för nu har jag inte ens någon koll på vad som finns var! :O

ännu en anledning till att gå från datan. hum...

btw så ahr m&p rensat ur garderoben som ska rivas i källaren medan jag var borta! :D

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0