Lördag.

Idag åkte familjen till Gislaved. Mammas kompis som har bott i Spanien i ett antal år har varit ''hemma'' ett tag så vi träffade henne där och handlade och åt tillsammans. Har aldrig träffat henne innan (som jag minns) så det var kul att träffa henne eftersom mamma och hon brukar brevväxla när hon är i spanien (:

ja. Vi köpte golv till hallen i källaren idag med, jag tror att det kommer bli jättefint! (: Fast jag hade velat kolla mer på tapeter och saker till mitt rum, men alla dom affärerna var stängda och dom som inte va det hade inget sånt.. :(

Sen åkte jag till Linnea en sväng, kollade på hennes nya fiskar och så, var jättelängesen jag va hos henne senast! :P jaa, så nu 'r jag hemma igen. Har jättelust att fixa med min design, men jag vet inte var jag ska kunna få hjälp! :(

Fast jag ska kolla på stjärnor på is nu. Mamma och pappa ska det iaf så jag kollar nog med! Kanske tar med datan ut... (:

aja, ha det bra, för det ska jag! (;

Pusshej <3

Ps: I'm trying, I'm lurning, and someday I'll know it all! (:
(ursäkta!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0