lappsjuka.

Nu har jag varit hemma i tre dagar utan att träffa någon annan än m&p på kvällarna. Snart blir jag galen! Kan inte någon komma och rädda mej? Ok. Så drastiska metoder behövs nog inte, men jag måste verklien hitta på något eller träffa någon snart! gash.

Jo. Idag har jag städat hela min garderob, jag har dammsugit typ halva överväningen, och nu ska jag packa upp böcker. Sen har jag inte mkt mer att göra faktiskt! eller jo. massa saker till skolan. blä. men ajg måste!

Så om jag gör allt det här idag/ikväll, så har jag inget att göra imorron och då kan jag ju hitta på nått med nån! (: om ajg nu hittar någon som är ledig och villig. och gash missförstå inte det. x)

Nu ska jag ta chansen och följa med m&p och handla. Wihoo vad kul, nej men jag kanske ser lite folk iaf, och det är precis vad jag behöver! :P

pusshej sålänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0