Intressant.

Jag vet inte. Jag tänker på så mkt på en gång nu, så jag vet inte ens vad jag ska skriva.

Klockan är elva. Jag har suttit här ett tag. Letat bloggar med intressanta designer, men jag hittar inga, tråkigt nog. Antar att jag letar på fel ställen...

Imorron ska vi troligen stänga stugan för vintern, ska bli skönt så kanske vi kan få tid att börja i källaren ist. Vill ju flytta ner så fort som möjligt lixom! (:

Inget av det jag vill få gjort blir gjort, det måste jag verkligen jobba på! SKa gå upp tidigt imorron och städa mitt rum, eller ska försöka iaf! Blir total-städning isf.

Och sen är gympan flyttad och förlängd imorron. Från halv 7 till 9. Ganska sent, men en timma längre än vanligt! :D Jag ska köra rondat-flickis själv imorron. Fan måste träna mer om jag ska klara allt jag viull till tävlingen, måste verkligen försöka hinna med det! Hur i hela ska jag klara detta? Det blir ju alltid fel. Jag måste bevisa iaf för mig själv att jag kan. Jag måste, jag vill såååå gärna. Men ändå fastnar jag alltid med allt onödigt.

Så nu ska jag gå och borsta tänderna, bära in datan till mitt rum, släcka alla lampor överallt, och försöka att inte väcka m&p. Gash va gött det hade varit om jag hade bott i källaren! Då hade jag inte behövt oroa mej över att väcka dom. Jag kan sitta uppe hur länge jag vill, gå upp hur tidigt jag vill. Måste verkligen få flytta in till jul!!! (:

Gash, tänk! Nytt rum, ny blogg. Allt kommer bli helt annorlunda! Mitt liv kommer faktiskt förändras!

Ibland funderar jag på hur mitt liv hade sett ut om jag hade haft en egen lägenhet, handlat själv och gjort min egen mat. Hade jag då gått upp tidigt varje morgon och gått en promenad, som jag längtar efter? Skulle jag gå och lägga mej i tid? Skulle jag äta nyttigt? Skulle jag? Eller skulle jag skita i allt och bli en soffpotatis som äter skräpmat, godis och chips hela dagarna?

Ärligt talat. Det tiden som jag har mått som bäst dom senaste åren var faktiskt i somras. 3 veckor, träffade knappt någon annan än m&p. Inget smink, inga obekväma kläder. Jag brydde mig om hur jag såg ut, men jag gjorde mig inte till med smink och sånt. Jag vande mig vid hur jag ser ut. Efter dom 3 veckorna kunde jag gå utan smink i affären, något som ajg aldrig har klarat innan. Jag gick utan mitt ''täck-lypsyl'' på läpparna, dom fick vara röda. Dom fick vara som dom är, och jag vågade visa det med.

Gash, om det alltid kunde vara så, men då ahde jag ju tid nästan all min tid de 3 veckorna gick till att ta hand om mig själv. Jag lyssnade på musik, spelade gitarr. Det var underbart! Även om jag kände mig som en ensam liten jag vet inte vad ibland, så har jag nog inte mått bättre än vad jag gjorde då på väldigt länge!

Kan ju säga att jag har förändrat väldigt mycket som person. Iaf tycker ajg det. Jag ser både mig själv och andra männsikor på ett annat sätt. Jag ser livet på ett annat sätt.

(och jag vet inte ens varför jag skriver allt det här)

Tydligen så är inte detta mitt vanliga babbel. Det tycker inte jag iaf. JAg skriver lungt och mina tankar är fokuserade på en enda sak; det jag skriver. Jag stressar inte.

Jag antar att ingen orkar läsa allt det här, men om du har läst, så vet du. eller nu vet jag inte vad ajg ska skriva, men jag har skrivit från hjärtat nu. Det kanske låter dumt, men jag brukar skriva direkt från hjärnan, och då blir det rörigt kan jag lova!

Men i hjärtat är allt klart som... ja, vad säger man nu igen?........ korvspad! Klart som korvspad! Så va det! :P

ja. nu blev det hemskt tomt i min hjärna.

Pusshej, vi ses imorron! <3

Kommentarer
Postat av: Antovich

härligt Vicky!

2008-10-14 @ 15:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0