inspiration <3

man får verkligen inspiration av att praoa på musik(kultur)skolan! :D Hittills så vill jag lära mig piano, tvärflöjt, trummor och så funderar jag tillockmed på att hoppa in på teater haha! xD Jag som suger på sånt och blir helt..... ja, vi lämnar det tror jag. x) men det kunde nog vara bra att öva bort typ scenskräck och sånt! :P

jaa. Just nu så spelar jag ur min gamla gitarrbok. Typ dom allra färsta låtarna typ lilla snigel och sånt xD fast jag lär mig tonerna och vad dom heter och var dom sitter och sånt, tack var lisbeth idag då! :D och så ska jag lära mig att spela piano har jag bestämt! :D Frågan är bara när var och hur! :P

jaa, vi får se hur detta går, jag kan ju inte börja spela tre nya instrument + börja på trummor efter två dagar! Hur kommer det då se ut efter en hel vecka? xD

oh my god. nu lämnar jag det här tror jag xD

....

ja. designen orkar jag inte med idag för jag måste få tag i någon som kan hjälpa mej och det kommer nog bli lite svårt :/ jaa, men vi får se hur det går! :D

Ska nog fixa photoshop sen till min data, har inte gjort det än! Men pappa måste hjälpa mej och han stack och handlade nyss. Är glad att jag slapp åka med för jag har mina glasögon på mej för linserna cp-ar! Sååå intressant, men ändå! xD

ja. Mamma är på gekås, också intressant, men hon kommerhem med hår-inpackningar till mej <3 puss på henne för det! :D och tydligen några tights med. dom jag har köpt har ju varit sådär bra och inte riktigt vad jag har velat ha precis, så jag hoppas att mammsen har mera tur! :P 

nu kom pappa! :D så när han kommer ska han hjälpa mej med ps! :D och då kan jag snart börja med lite styling till bloggen! :DDD hihi! :*

ja nu blev jag på bra humör! :P Varva gitarr med Photoshop och design, då blir det lyckat tycker jag! ;D

, pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0