hey!

Idag har det inte heller blivit mkt gjort, men ajg jobbar på det! Har iaf packat ner sakerna nere i en låda, och så ahr jag spelat lite gitarr med! (:

Förresten så är typ alla mina kläder nere i tvätten, och ändå finns det inte en chans att få in ett enda klädesplagg till i garderoben som den är nu! haha! + att den nya garderoben jag ska ha där nere sen säkert kommer vara mkt mindre! :P Så nu har jag plockat ut mina lådor i garderoben och ska försöka fixa plats till kläderna som ajg faktiskt använder! x)

Nu ska jag försöka fixa det här, och sen ska jag försöka dra med m&p ner i källaren för att få ut allt skräp ur rummet! :D Kanske riva fördigt gadreroben tom.

Sen ska jag ha lite fuffens för mig hade jag tänkt och rita lite på både väggar och golv där nere, haha det blir kul! :P Fast det blir nog itne idag... får se vad ajg hinner! :)

Pusshej <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0