gah!

Ska stänga av datan för ikväll alldeles strax, tänkte jag skulkle uppdatera lite här först bara (:

Ja. gympan gick bra, jag körde rondat-flickis själv, men sen fick jag typ ont överallt och sen kunde jag inte koncentrera mig till 100% så då gick det piss. såå typiskt! Men ajg ska iaf försöka lära mig flickis-flickis till tävlingen, och kanske handvolt frivolt! :D fast då måste jag stretcha och massa så jag klarar det också! (:

Stretchade massa när ajg kom hem innan iaf. I över 30 min! Hoppas att det gjorde någon nytta xP Jag har ju bestämt mig för att bli vig nu så ^^,

Ska stänga av datan nu då, gå och duscha och sen hoppa i säng. Måste upp tiidigt imorron, har gått upp 9 senaste veckan, och imorron ska ajg vara på skolans parkering 7:40 för då åker jag med några av musiklärarna! Ska bli jättekul den här veckan faktiskt (: hoppas på det iaf! :D men problemet är hur jag ska orka upp imorron, så jag msåte lägga mej tiidigt! :P

ja. har inget mer att säga nu iaf. Har fixat lite med designen, men jag fick problem som vanligt! Nu är frågan hur jag ska få hjälp med det.... aja, det fixar sig nog! :)

Pusshej&godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0