.

Nu är garderoben utriven nere i källaren. Rummet blev mkt större, + att jag börjar att ändra mig om vad för färger jag ska ha. Får inte ha för brottom innan jag bestämmer mig! (:

jaa. idag har ajg väl inte gjort så mkt. Det belv inte mkr gjort med designen, för jag kände att jag inte hade tid, och man måste ju komma in i det för att fatta alla koderna igen lixom. ja. så idag har det inte blivit mkt gjort, får se hur det blir imorron!

Nu ska jag stänga av datan och se om jag kan göra nått bra innan jag går och lägger mig. Så dagen inte har varit förgäves menar jag, haha ;D

pusshej <3

ps. i miss you, i love you & i hate you! du är konstig och det är jag med.

(tolka det som du vill) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0