.

hej. första dagen på kulturskolan idag gick bra. :D Dom är väl lite som dom är lärarna antar jag, men det går bra iaf (: dom är snälla, men har lite konstig humor och gör lite som dom vill  xD och sen så man vet aldrig var dom är, eller om dom är där dom ska x)

ja. sen var jag i borås och fixade min tandställning som har skavt i en vecka nu. Sååå gött att få bort det vassa! Sen blev det lite shopping med (:

ja. ska faktiskt försöka kolla på alla skolsaker som jag har tagit med hem nu, har ju massa prov snart och sånt. gah! >.<  jaa... är inte mkt mer jag har att säga....

Vill lära mig piano och tvärflöjt! Kanske lite grunder på trummor med, typ lite enkla saker! (: fick kolla på trummor och tvärflöjt idag, så det är väl därför antar jag x) piano blir det imorron (:

jaa, godnatt då! (:

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0