Bläh

Jag är både ledsen och glad, trött och pigg, upp och ner, in och ut, hit och dit. Just nu vet jag itne vad jag känner ens.

Jag vill  ha en ny design till bloggen. till en ny blogg. till min nya blogg. börja om på nytt. jag känner det nu, jag måste nog börja om på nytt. från början.

Frågan är bara när jag ska få tid att fixa en ny design, komma på hur jag ska börja på min nya blogg. Hur jag vill ha den, hur mkt jag ska skriva, och om vad. För just nu gillar jag inte min blogg, den är helt ointressant, jag vet. men jag orkar inte anstränga mej längre.

ja.

jag lär mig. jag förändras. om det är till det bättre vet jag inte, jag är gladare iaf.

Jag är inte nöjd med hurdan ajg är, men personen som jag vill vara har mkt mer problem än vad jag har idag, så ibland undrar jag om det är värt att bli den som jag vill vara.

puh. om ni nu kan få ordning på allt det där så...

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0