Bien.

Just nu känns det bra. Kom på att jag har en hel vecka snart på mej att tänka på saker. Fast kanske har jag itne en hel vecka för mig själv, men det känns bra att tänka så iaf.

Har fixat lite saker. Känns bra. Endel saker är röriga, som mitt rum tex. men det fixar sig nog. Endel saker måste få vara ett tag innan man tar tag i dom.

Har spelat lite idag, gick sådär men nu ahr jag kanske en låt iaf. Kanske....

+ att mitt hår börjar bli långt igen! :D Känner det på ryggen nu igen såå gött! Ska hålla det nu och försöka att inte blondera mer, fattar inte varför jag ens gjorde det när det var så bra innan. Gash! Men iaf. (: Nu vet jag ju!

Nu ska jag lägga mej, behöver min sömn. Resten blir lättare att fixa imorron om jag är pigg! (:

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0