-

Jag har migrän. Borde stänga av datan, ta en ipren och gå och lägga mej, eller borde gjort för över två timmar sen. Nu är det ingen ide att göra det innan idol är slut. gah. fast jag vet inte om ajg klarar det mkt längre!

Robin va iaf bättre idag, mkt bättre! :D han måste bara lära sig att släppa loss! haha :P ja, men då tror jag att ha kan bli riktigt bra! (:

ja. sista dagen imorron på praon. puh! då ska jag nog skriva lite om det här med när jag kommer hem, men jag orkar verkligen inte med det idag.

Har hållt på med designen idag till nya bloggen, eller tja med ideer och sånt, försökt lösa endel problem typ. (:

nej nu klarar jag inte migränen längre >.<

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0