wonderful feeling.

Ok. Nu har jag tränat, städat och strax blir det bastu. (:

Flickisen flöt på riktigt bra idag, fast handvolterna var sämre, landade på baken ett antal gånger vilket inte min rygg och svanskota tyckte var så kul. Men men, flickisarna var mkt bättre så det var värt det! :D

Sen så har jag faktiskt städat i mitt rum. Inte för mkt saker överallt, bara det nödvändigaste fick ligga kvar, + att jag har dammsugit och torkat golvet. (väntar på att det ska torka nu :P) sen så har jag (mamma) tvättat mitt täcke också så nu är det fluffigt och mysigt och så ska jag ha nya lakan (:

Bastu strax med. Ska passa på med hårinpackning och hela köret. Gött! :D Sen blir det direkt upp och lägga mig tror jag. (: blir nog ganska sent ändå :P

Sen sa sarah att vi hade bad imorron på idrotten. Är tveksam, fast man vet ju aldrig, får se om jag tar med badkläder eller vanliga, känns onödigt att ta båda, men det blir nog så i nödfall. :P Så typiskt att inte kolla vad vi har, vi har ju det först på måndagar, men vem tänker på det en fredag? och särskillt innan ett lov lixom! :P aja.

Nu är nog mitt golv torrt så jag kan gå in igen (:

Pusshej&godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0