too -

Idag går tiden för fort. fööör fort!

JAg vaknade vid 10, eller gick upp då. Sen har jag typ inte gjort någonting alls. Borde göra massa läxor, men jag orkar inte! :(

Mår jättekonstigt idag, har ingen lust att gå på gympan, fast jag kommer nog gå ändå.

Har hittat lite nya fina låtar iaf (: och några gamla med. ^^,

Nu är klockan halv ett snart, och jag måste skriva klart en sak till son somjag inte har börjat på än som jag ska lämna in imorron. bläää.

Med alla läxor vi har nu kan man ju tro att dom försöker ta livet av oss. Jag orkar snart inte mer iaf, men ajg vet att vi kommer få ännu mer prov till nästa vecka, ännu mer läxor, och jag orkar inte ens göra dom vi har nu! ;___;

ja, nu ska jag inte gnälla mer. JAg måste rycka upp mej och börja läsa om utvandringen från sverige till amerika. >.<

Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: sandra

ja, dom vill nog faktiskt döda oss ._.

2008-11-17 @ 17:16:41
URL: http://godrevypoints.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0