the way I am.

Jag är bara som jag är, det finns inget jag kan göra åt det! Det finns saker jag vill ändra på, såklart, men det är inte alltid så lätt. Sen bara för att andra stör sig på mig så betyder inte det att jag tänker ändra på mig. Om jag själv tycker att jag ska ändra på mig så gör jag det, och isf endast därför. Jag behöver inte vara så som alla andra vill att jag ska vara. Det försöker jag intala mig själv. Det viktigaste är att jag mår bra och att jag är som jag vill vara. (:

japp. Nu ska jag stänga av datan så att jag komer härifrån. Måste svara på några frågor till hemkunskapen imorron. Teori, tråkigt värre, men vi får iaf sovmorron! :D ska bli såå gött så jag ska verkligen utnyttja den och lägga mej tidigt! (förhoppningsvis ;D)

Ska försöka få mamma till att göra riktiga popcorn på spisen också, är jättesugen på det! Smält smör på dom med, mums! Gott men onyttigt :P man får unna sig ibland ;D

Pusshej och sov gott! <3


I'm not giving up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0