Thank you for the music.

Sent idag igen. Fastän jag kunde gått och lagt mig för typ 6 timmar sen, men jag tyckte det va lite väl tidigt :P Så nu blev det sent ist.

Har kolalt på tv och sen har ajg varit nere i källaren och sjungt lite (: Går mkt bättre nu. Faktiskt, när ingen säger åt mig att hålla tyst hela tiden, för där nere hör dom mig inte :P

Längtar tills jag får flytta ner, vilket säkert kommer ta ett tag. buhu! :(

Ja. Imorron , ok jag ska inte säga vad jag ska göra imorron för det har ajg sagt att jag ska göra hela veckan, men det har inte blivit av. eller jag har städat, men inte så det ser städat ut xP men imorron ska det vara helt färdigstädat. HELT färdigt! :P

jaa. Gympa imorron också. Gött med uppehåll va det nu på lovet! (: Nya tag och massa flickisar nu då! ;D Jag ska klara det!! :P

Nu ska jag sova!

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0