söndag.

Hej! (:

Nu är det en timma kvar tills jag ska vara nere på gympan. Innan det ska jag hinna fixa till mitt rum, byta om och förhoppningsvis hinna ut och få lite frisk luft innan jag åker också så jag är pigg. (:

Så nu blir det till att rycka upp mig och sätta fart! :P

Sen kommer jag nog inte hem förän vid 8, sen duscha och allt och sen fixa till skolan imorron. Blir lite tajt om tid kanske, och mkt att hinna fixa, men det fixar sig! :D Gash, vad gjorde jag egentligen av mitt lov? Helt bortkastat! :( ...eller inte :P

jaa. Nu har jag mkt att göra. Längtar faktiskt tills jag är färdig med allt! :P Nu vill jag att saker ska hända och ärligt så längtar jag faktiskt lite till att skolan ska börja osv. :P

btw så är mitt mål att köra två flickisar till juluppvisningen. Så nu har ajg väl ca en månad på mig att öva :P

nu måste jag dra! ^^,

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0