Quick turns!

Imorse ringde inm väckarklocka halv 9, och dum som jag var tryckte jag inte på snooze utan stängde av alarmet.

Sen vaknar jag halv 11. Och när jag vaknar sent är jag alltid på dåligt humör för jag hatar att gå upp sen och älskar att gå upp tidigt och känna att jag har hela dagen framför mig. Och uppepå det så sken solen som jag vet inte vad, vilket fick mej på ännu värre humör! Varför kunde det inte varit soligt dom anra dagarna när ajg väl gick upp tidigt?

Så känner man den där känslan, att snart exploderar jag. Börjar skrivka på någon för ingenting eller blir så arg så ajg blir galen på mig själv. MEN.

Det vände. En sak gjorde mig glad igen. och jag kunde koppla ur bomben utan att den sprängdes! (: Och nu känns det bra nu. Förutom att min mage är jättehungrig! :P

Så nu ska jag äta min frukost (samtidigt som lunchen är på sipsen i köket xD) och sen ska jag försöka fixa till mitt rum. Och nu ska det fixas ordentligt! :D

Ja. Kanske.

Sen blir det nog inget imorron. Lite trist, men det blir nog en annan helg! :D

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0