mkt.

det händer väldigt mkt nu. Vet inte hur jag ska hinna med allt.

Nu har vi köpt tak till mitt rum och bestämt golv. Tapeter/färg saknas, och en garderob, och sen kan jag mer eller mindre flytta ner! :)

dock har jag ingen aning om vad jag ska ha för färger/tapeter osv, och det ska helst vara uppe när golvet läggs in nästa helg (inte den som kommer nu utan nästa). + att vi har massa läxor (som jag ligger efter med) + att jag har bäde lucia-sak och uppträdande att öva till! (som jag inte ens har låtar till än! + gympa uppvisningen som är snart, och jag SKA göra två flickisar, men jag kör inte ens en för tillfället....

aja, nu blir det till att kämpa på. Men jag vet varför det går trögt, för jag har annat på hjärnan som stör mig, och jag kan inte göra något åt det! :/

japp. nu ska jag försöka göra lite läxor, spela lite gitarr och sen va nere på gympan kl 5 sen vidare till amssa andra stä'llen, sen hem, duscha sen mer läxor. Och gissa, jag tror inte att det kommer bli en enda läxa gjord! >.<

Pusshej <3

I am trying to find something good in this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0