Je ne sais pas.

Jag vet inte.

Om allt bara kunde vara lätt, men det är det ju bara inte. Och jag tror att jag gör det ännu svårare för mig själv ibland. Men jag jobbar på det, eller försöker iaf.

det är min lilla balansgång, och än vet jag inte om jag ska ta ett steg framåt eller bakåt. Kanske trillar jag, snart måste jag ta ett steg innan jag faller, men även då kan jag trilla, eller så kommer jag säkert över, antingen tillbaka eller till andra sidan.

Det är svårt, fast egentligen inte. Jag funderar för mycket, men skulle ändå behöva fundera en hel massa för att komma fram till något.

Jag får ta en dag i taget helt enkelt! (:

OMG, ja. En dag i taget. Hoppas bara att jag hinner med allt! PUH!

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0