Hej.

hejsan, nästan tre dagar sen jag skrev sist nu. I måndags satt jag med läxor HELA kvällen och igår gjorde jag också läxor och sen va jag på hjälpledare och sen kom jag hem och åt och kollade på tv.


Vi har verkligen MASSA prov och sånt nu! Matteprov idag, Idrottsprov på fredag (typ asviktigt prov!) hemkunskapsprov på tisdag (sista vi någonsin kommer ha i hkk, så då bestäms ju betygen) so på onsdag (det är inga små prov!) och typ No nästa vecka med tydligen hörde jag idag!


GAH! >.< + alla andra läxor, typ franska som vi har 2 ggr i veckan. bläää. :(


Och imorron får jag rälsen där nere. Kommer kännas jättekonstigt, och så kommer det säkert göra asont med! :(


jaja. Nu ska jag kolla lite på id-provet, och sen blir det gympa för mig. Sen blir det ännu mer läxor när jag kommer hem sen....


bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0