Första advent.

Första advent idag, det känns verkligen inte som om det är julens tid än, den har kommit alldeles för fort och tränger sig på! Just nu är jag väldigt stressad, men har kommit på att efter lucia så är allt över typ, och då vet jag inte vad jag ska ta mig till nästan. Jag längtar faktiskt tills allt är över!

Nu är rummet näästan klart, det enda som är kvar att göra är att fixa taklist, måla dörren och få in mattan. kommer bli SÅÅÅ fint!! <3

Tänkte bara räkna upp vad jag har att göra nu då...

Imorron är det bad, kommer få mint 20 kallsupar som vanligt. >.<
Sen har vi So-lektion där jag borde lämna in en uppgift om USA som jag knappt har kommit halvvägs med.
+ jobba med den förhoppningsvis när jag kommer hem
+ mammas konstutlottningssak som jag ska föja med på tydligen. :/

Sen på tisdag är det gymnasiebesök här på gymnasiet, får se hur det går, kanske klarnar det hela lite?
Hjälpledare på kvällen.

Onsdag = Juluppvisning på gympan. Luciatåg och sen matta/hopp. Ska köra två flickisar förhoppningsvis :P

Torsdag... ?
Inlämning eng upsats som jag inte börjat med än.

Fredag.
Skolbio
So-prov?

Helg.
Förhoppniongsvis flytta ner till mitt nya rum. <3
Åka till ikea eller  nått och köpa garderob (?)

Och nästa vecka är det bara en hel hop med saker på fredagen.
Lucia i skolan (måste lära mig alla texter!)
Musiktävling (som jag måste öva som en galning till!)
+ Idol-final!!


SEN är det HELT TOMT i min kalernder, fatta GÖTT? x)

Ok, jag vet att jag gnäller, men klockan är halv elva, jag har inte gjort några läxor som jag borde gjort. Vi har bad imorron, jag har inte packat. Jag har inte bestämt vad jag ska ha på mig imorron. Jag har inte städat mitt rum, jag vill bara lägga mej ner nu och somna med kläderna på.

Nej, jag ska inte tänka på allt som ska göras. Så nu stryker jag det! xP

japp! Nu ska jag leta fram min bikini och packa min väska. Sen ska jag sova som en stock i 8 timmar och sen ska jag vakna och kolla på julkalendern. Det läter som en bra ide tkr jag! x)

Pusshej och god natt! <3

All I need is you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0