.

Det finns så mycket jag skulle kunna skriva om. Det finns så mycket jag skulle behöva skriva av mig, men varken tid ork eller mod finns att göra det.

Just nu står jag och balanserar. Jag kan ta ett steg fram, riskera att förlora allt. Det jag är mest rädd för är faktiskt att förlora mig själv, men den här balansgången har nog redan splittrat mig. Eller så kan jag ta ett steg tillbaka och ta det säkra före det osäkra. Just nu skulle det vara riktigt skönt att göra det, men jag vet att jag kommer ångra det. Jag vet att jag någon gång måste ta steget framåt, men jag tror inte att jag är redo än.

gash. just nu är allt jobbigt.

Jag är trött, tjurig, stressad, kluven och allt. Och det går ut över alla andra, och jag hatar det! :( Jag har riktigt svårt att vara pigg och glad, jag går som i dvala.

Jag hoppas att det går över snart bara...


Imorron har jag franskaprov. Nu ska jag gå ner och duscha och sen ska jag öva lite och sen sova. (:

Just det, jag klippte mig idag med. Hände inte så mkt. klippte topparna lite bara.

Åh skulle bara vilja gå och lägga mig direkt, men nehe det går inte. Jag måste. Jag hatar måsten.

Jag skulle kunna skriva hur långt som helst känner jag, för jag har hur mkt tankar som helst idag.

awh.

Pusshej <3

I love you,
I want you,
I need you...

I hate you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0