.

hej igen.

Just nu väntar jag på att pappa ska måla klart nere i rummet så att jag kan få vara där nere och sjunga lite. (:

Ska nog ställa in att vara med på musiktävlingen den 12:e, har ingen tid att öva ändå, och har inte ens låtar än. Får nog bli nästa år isf ... :/

Imorron får vi nog veta vem som blir lucia (sa jag det innan?) Jag ställer in mej på att det inte blir jag. Det blir inte jag, ok? Det hade varit kul, men det blir inte jag! Jag har ju redan sjungit solo på den scenen, så det hade varit kul att få göra det igen och göra det bättre den här gången, men det blir inte jag! ok!?

Jag ska övertyga mej själv nu så att jag kan bli glad för den som blir, för man vill ju inte bli besviken lixom! Men gash. Det är så patetiskt. Det blir inte jag!

(vilka problem jag har.)


mm. Sen skojjade min lärare idag om att vi fick läxa i att lägga oss innan kl 9 idag, och jag känner fan nästan för att göra det! Men jag vill ner lite till rummet först, sen ska jag sova! (:

Har lust att läsa lite sen med, har massa lånade böcker som jag måste lämna tillbaka snart + lite andra som ligger och väntar på mig (: Får bli en läsperiod snart igen tror jag! :P

Åh vad jag längtar till skolan tar slut nu! Jag önskar bara att jag hade mer ork över för skolan, tid över till det jag vill göra. Tid att börja en ny period i mitt liv. För jag vet att den kommer, och jag vill vara beredd, vilket jag inte är just nu. Men jag har heller ingen tid att lägga. All min fritid går till göra om rummet i källaren just nu, förutom gympan, läxor, sång och lite dator. samtidigt som jag försöker passa in att hitta på saker med kompisar och massa annat som ajg skulle vilja hinna med! :(

ja, nu ska jag gå och kolla om pappa är färdig snart :P

Pusshej&godnatt <3

without music life'd be so boring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0