.

hum. hej.

Har inte gjort så mkt sen jag kom hem. Har kolalt lite i en typ broshyr om gymnasiet som vi fick idag. Har iaf skrivit upp alla läxor jag har så jag inte glömmer någon vilket skulle vara typiskt mig. xP jaa. sen har jag fixat en ny gadget så jag kan lyssna på musik från typ hela världen (: ska bli itnressant xP

jaa. Nu vet jag itne riktigt vad jag ska hitta på. Kanske leta efter min motionsläxa som jag inte har lämnat in och tydligen tappat bort. :P

Jag fryser! :(

Jo, vi hade bad imorse. Så störande! Fast idag fick jag inte lika mkt akllsupar som vanligt, jag hatar verklien att bada, men det gick ganska bra idag och ajg fick iaf VG! (:

Nån som har tipps på nån bra ny musik btw? :P Jag börjar tröttna på den jag har nu, fast har väl haft mesta av den sen i somras typ så det är nog inte så konsigt! x)

haha!

Pusshej <3


. things change in a blink of an eye .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0