brace x2

Nu har jag dubbel räls. jättekul! verkligen. >.<

Ont gör det iaf, men det känns inte så farligt för jag vet att det är bra, att det kommer bli fint sen (:

Va ju i borås dårå, så passade på att shoppa lite. Hann med gina tricot, en läng stickad tröja, som jag kan ha taights under förhoppningsvis, och ett linne. + ett par örhängen på ur&penn :P har köpt tre nya par på en vecka nu xD

Och sen köpte vi tak till mitt rum också, känns som om det börjar hända saker nu (:

+ att linnea fick sin väldigt försenade födelsedagspresent (jag gav henne bara en liiten present på födelsedagen.) Jag köpte en mal till hennes akvarium eftersom hon itne vet vad hon har för fiskar :P haha.

jaa. (: Jag är ganska glad ändå! JUSTDT, köpte en naturhårborste med, har velat ha det aslänge nu, så det va kul att jag hittad een ! :D

ja. Nu måste jag öva till idrottsprovet imorron, har knappt övat alls. fan. Måste få mvg på detta så ajg har bättre chans på bra betyg i idrott. jaja det blir nog bra. (:

nu ska jag stänga av datan strax!

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0