blah!

Allt går fel just nu!!! :@

ok. när bloggade jag senast? ...i lördags typ? ok. jo halegen var bra, har haft massa kul (: och hunnit med massor också! :D Det brukar vara tvärt om! :P


Idag hade vi dans på idrotten, street-funk'en var booring till tusen, bara gamla steg, inget kul alls, och buggen var katastrof. ok, sorry, men jag gillar att dansa, men i skolan funkar det bara inte. aja.


Ganska soft dag ändå. NO-provet gick asbra, skrev så jag fick kramp, gjorde verkligen mitt bästa! (: Kosmos var verkligen kul att jobba med! :P detta gick liite bättre än elektroniken... xP haha


jaa. Nu har jag bestämt fondtapet till mitt rum, den är beställd, och så har vi köpt färg till dom andra väggarna, fast det kommer se ut som tapeter det med eftersom det är tapeter under (:


jag tror att det kommer bli jättefint (: Fast det är lite stressigt just nu, men jag hoppas att ha flyttat ner till jul :D


...kom just på att bloggdesignen har stått mer eller midre still dom senaste månderna, får se om det hinner bli klart till nyår... det finns en risk att det inte blir så nämligen.. :'(


aja, nu ska jag göra kvällmat. M&p är nere och fixar i källaren så det blir jag som ska göra det (: Ska blii sååååå gott! :P


Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0