TV-shop (eller vad det kallas nuförtiden)

Zappade lite innan, och fastnade på någon slags tv-shop. Dom gjorde reklam för en golvrengörare som hette nått med H20, och som ångade golvet rent. Och som alltid blir man vääldigt fashinerad av hur bra den funkar, hur lätt den är, både på vikten och att manövrera, mm. , mm.. Skulle tydligen funka på mattor också, och då sa mamma nått om heltäckningsmattor, och det ska jag ha i mitt rum där nere sen, så då kollar man ju extra noga lixom. och då ser man ju att dom döljer att den tex har en lång klumpig sladd som man måste släpa omkring på, och lite annat. fast det kunde ju vara bra att ha en sån eftersom man lixom inte kan rengöra en heltäckningsmatta med vad som helst, men ja, jag ska komma till saken.

Sen efter reklamen om golvmoppen, så sitter jag såklart kvar och kollar på nästa produkt. ''Få den slanka, snygga figuren du vill ha.'' och så börjar dom. Såååå överdrivet, och så visar dom bilder på folk med stora muskler, tvättbrädor mm.

Orbitrec elite. ja, den verkar ju bra, som alla säger. tänk om man hade en sån lixom. *och så börjar man drömma* ja. men nu har man inte det, och dom är ganska dyra. men om någon läser här nu och du har en sån så kanske du kan berätta om den är bra eller dålig eller whatever. för man blir ju nyfiken!

eh ja, det är en sånhär dag idag ja...

Pusshej <3


Kommentarer
Postat av: Fioona

Den som mamma har är inte från TV-shop, har för mig att de köpte den på Jula för ca 1000 kr, så inte så farligt. Men den funkar på samma sett,men har inte samma tekniska funktioner som pulsmätare och sånt..

Både jag och mamma har kört massa med den och jag kan lova att man blir andfådd och svettig, det bara rinner om en, så det är verkligen värsta träningspasset och man är helt slut efteråt! :) Det är också bra eftersom att det blir mjuka rörelser och inga hårda nedtramp eller så... Jättebra för mig som har skadat knät till exempel :)

Nackdelen är väl egentligen bara att de är lite tunga och klumpiga och tar en hel del plats.

2008-05-01 @ 14:34:47
URL: http://fioona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0