Still nothing.

Japp. jag är fortfarande här. Damn också.

Ska gå härifrån nu. Starta bastun kanske.  ...intressant värre, ellerhur? x)

...fast jag har ju faktiskt något intressant att berätta. Fick reda på idag att några blev ihop i tisdags, kulkul! :) Kanske inte så förvånande, eller kanske faktiskt, fast inte för mig! :P jaja, mer kan jag inte säga iaf. men en person visste om det och berättade det inte för mig, så jag är lite besviken faktiskt. Så nu idag när jag fick reda på det så trodde dom redan att jag visste, eftersom dom hade berättat för den andra presonen, men nejnej.

aja, jag är glad iaf! :D

Fast jag måste göra något nu. Har faktiskt No-prov på måndag, och so-prov på onsdag, och det är inga småsaker heller! :( men jag är som vanligt för lat för att plugga, men jag MÅSTE! För kemi är inte kul om man inte kan alla betäckningar och skit, och Karins prov är ju inte dom lättaste precis med g- och vg-frågor och allt knasigt som hon har och poäng hit och dit. typ man måste ha 13 g-poäng för att få G, 15 g-poäng och 10 vg- poäng för att få vg, och typ 17 g-poäng och 15 vg-poäng för att få mvg, fattar ni så sjukt det är? asså man blir yr i huvudet! xD

aja, jag ska lämna det iaf.

...tänker fortfarande på en ny design, men det är inte så lätt. Jag har problem med att få allt att gå ihop. Det funkar inte som jag vill att det ska göra! xP

ajo, nu ska jag gå. har inge mer att säga, eller det har jag nog, men inte ändå! Hejdå! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0