Step Up <3

Gash, jag fattar inte vad det är med mig när jag kollar på dans/lyssnar på musik! Det är precis som om jag blir kär i både dansen och musiken! Och det är jag väl för jag älskar båda! <3

Nu funkar TV:n iaf, så innan checkade jag dom nya HD-kanalerna, och då var det en film som heter Step Up. Halva hade redan gått typ, men jag kollade ändå. Gash, blir kär i alla dans/sång-filmer juh :P jaa, behöver jag säga att den var bra? xP

jaa, se den! verkligen! :D ja, och jag vill se hela nån gång iaf! haha ;D STEP UP!


Blev lite plugga innan också, men vi fattade in så mkt av anteckningarna, helt knas. Aja, jag fattar iaf det mesta, får se om ajg orkar leta upp resten på internet eller nått. Vi hade iaf kul på studsmattan, och den motionen var bra för mig kan jag lova! Mer av sånt, tack! Alla motion är bra motion! Ska köra lite styrka innan jag somnar med tror jag :) Körde lite igår, såå gött! :D

jaa. inte mkt mer att säga. Inte så många besökare här idag. Buhu! :( ... ;D

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0