Stekardag?

Får jag som jag vill idag så blir det här en riktig stekardag. Sola, sola sola! :)


Igår så när vi kom hem så startade vi inte datan. Både mamma och pappa tyckte att vi inte skulle göra det (vi vet att om den är på så är det alltid någon som fastnar där) så igår satt hela familjen (alla tre, wohoo! xD) och kollade på TV när vi hade ätit. inte ofta det händer faktiskt. Annars brukar alla försvinna när vi har ätit klart och lixom springa till datorerna, haha x)

I stugan igår då så tog vi ut alla mattor och täcken och kuddar mm. och medans mamma och pappa dammsög och höll på så klippte jag gräset. Det var näsra att jag inte fick någon radio i öronskydden, men bengan hade extra batterier så det fixade sig. Tack Bengan! :P

Det var jäkligt jobbigt att klippa gräset kan jag säga. Har ngen såndär självgående sak där, utan man måste pötta den, vilket jag tycker är bättre eftersom man får motion på samma gång! x) Var iaf rejält svettig när jag var färdig! Så fikade vi och så solade jag mig i typ 20 min (det var meningen att jag skulle öva till So- och No-proven, men ja, det blev inte så mkt med det :P Så tog jag lite kort med min kamera (bla. på Gerds fina blommor :)) och så solade jag lite till.

Så började det regna helt plötsligt (som tur var var allt redan inne, mattor mm.) Så där slutade det roliga. Sen var vi nere och lämnade båtmotorn i båthuset (svalorna hade byggt ett ascoolt bo där i ett skåp (ska ta kort på det näst-nästa helg när vi åker dit igen! :)

sen åkte vi hem. Grillade och kollade på körslaget och på sing along, och sen sjöng jag lite i mitt rum med :)

Och vet ni vad? När jag hade duschat igår så syntes det märken efter mitt linne! :) och jag satt i solen typ högst 20 min! :D Tänk då efter idag! :DDD

japp. Idag blir det tydligen mer klippa gräs, fast med en sån går av sig själv :( , men jag får ju sol på mej iaf! :D Så idag blir det bikini och shorts tror jag. (om jag vågar) annars blir det bikini och knäbyxor xP

aja, pappa är inte glad för att jag har på datan, så jag får fimpa den illa kvickt och gå ut, annars blir det ett jävla liv! x)

Pusshej <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0