Sjuk.

Ullared i lördags. köpte lite nya saker. Det bästa var nog linskyddet och väskan till min kamera. Det är ju dumt att inte ha linskydd på när man springer omkring med kameran, för tänk om linsen repas lixom! och så köpte jag laddare till mp3:n så att jag kan ladda den i väggen (den har bara usb) och så lite kläder. Sen åkte vi till Falkenberg/Skogstorp. Solade och cyklade till havet typ tre gånger. :) Fast sen mådde jag inte bra på kvällen och när jag vaknade i söndags morse så kändes huvudet som en stor tegelsten. Skakade och frös, fast i solen gick det bra. När vi var på fynda trodde jag antingen att jag skulle kräkas eller svimma, kanske båda. Sen solade jag när vi kom tillbaka ''hem'', och då gick det bra. Hade jag min handuk på mig hela vägen hem, och typ halvsov. Sen när vi kom hem rusade jag in och la mig i sängen, och när mamma och pappa hade packat in allt kollade dom om jag hade feber och då hade jag nästan 40 grader! Sen somnade jag nästan direkt, och idag gick jag såklart inte till skolan, men jag mår iaf ganska mkt bättre! :) Fast jag ahr inte bestämt mig för om jag ska gå imorron. Har inte så många lektioner, bara SV, Matte, ID och elevens val, så jag missar ju eg. bara två lektioner. (Eg. bara svenskan för matten är det ju bara att jobba ifatt hemma.) Så jag vet inte, men det lutar mot att stanna hemma!

orkar inte skriva sammanhängande, tar för lång tid att tänka så att det blir förståeligt, men iaf.

Och så har jag kärat ner mig i channing tatum. eller ja, jag älskar honom i både step up <3 och she's the man. Såååå gullig är han! <33 :'D (och det är ju plus att han äger på att både dansa och spela fotboll!! xP)

Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0