SJUK!

VARFÖR SKA MAN BLIR SJUK OCH FÖRKYLD SÅ ATT MAN INTE KAN GÅ UT NÄR DET ÄR FINT VÄDER?

...måste städa mitt rum och sen skulle det vara jävligt gött att få gå ut lite. Men då måste jag hitta något som är långärmat och varmt och något att ha på benen och altså något som inte ser helt förskräckligt ut.

Min näsa rinner och halsen gör ont. Jag vill leta låtar att sjunga men det får jag inte för jag ska inte sjunga när jag ahr såhär ont, och så har jag kanske en liten hemlighet som jag inte tänker berätta. :D

antingen så går det bra, eller så går det piss.

Seg är jag idag, men jag gick iaf upp kl 9 i morses + att jag sov hela eftermiddagen/kvällen i soffan från typ 3 till att jag gick och la mig.

Kanske hjälper det att äta? I need energi! Kanske kan få mitt rum städat då, och så kanske jag kan komma ut lite.

om jag städar nu till kl 2 så kanske, kanske jag är klar.

Boring dag. honestly.

men jag har hittat en fin låt.

kanske lägger in den på dagens youtube sen.

Go the distance <3 . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0