sista fredagen i skolan!

jaa. nästa fredag är det nationaldagen och sen på torsdagen efter det så slutar vi! Så idag var sista fredagen i skolan, och det känns att det börjar närma sig slutet.


----

Imorses var jag helt säker på att jag hade gjort rätt, nu vet jag inte. Jag är fortfarande säker på att jag gjorde rätt, men om jag ska hålla mej till det eller ge mig börjar jag tvivla på.

Ännu en sak utöver det som det blir att vänta och se om jag ångrar. Hoppas på det bästa, men änsålänge är jag nöjd. tänk om det kunde gå bra! Tänk om det inte blir några problem! *hoppas*

----

slut på mina knasigheter och över till faktan. Nu ska jag packa och sen bär det iväg till stugan! :D wihoo! <3 hoppas det blir mktmktmkt sol och att det inte blåser så mkt :)

ja. glad lax är jag, och jag hoppas att det håller i sig. Får se upp om jag ska bada, vet inte om jag vågar riskera att bli ännu mer sjuk nu när jag verkligen MÅSTE bli frisk! :(

aja, glad lax vare! :D

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0