så länge sen.

har verkligen saknat helgerna här i stugan. Att packa på fredagseftermidagen och sen åka ut hit, och sen bara göra vad man vill.

Idag tog det iofs längre tid att komma ut, men nu har jag packat upp, duschat, kollat på talang, hjälpt pappa laga mat, och ätit. klockan är tio, och jag ska faktiskt snart gå och lägga mej. Lika bra, så kan jag gå upp tidigt imorron.

Kanske fastnar jag vid filmen som är på tv, den verkar vara ganska bra eller så kanske jag somnar i soffan. Fast jag kanske ska gå och lägga mig ändå?

vilka bekymmer, haha. Skönt att vara här iaf. Inget man måste göra, och imorron ska jag ta massa fina kort och läsa min mopedbok en gång till, och massa sol hoppas jag på!

Nej, ska kolla filmen nu tror jag, om jag inte somnar! xD

Pusshej och godnatt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0