(no rubrik) x)

Igår blev ingen stekardag. Iaf inte så mkt. Gick typ i bikinitopp när jag klippte gräset, och så solade jag lite på studsmattan, men sen tvingades jag med till fyndlagret för att handla och sen var det kalas hos min kusin. Lixom denna helgen har hade han födelsedagskalas, nästa helg har han konfirmation. Lixom, lite onödigt? Jag ödslar två helger i rad bara för att han(s mamma) ska envisas med att ha två kalas för honom. Jaja, jag ska inte klaga mer iaf.

Så gick jag på gympan igår med, två veckor sen jag var där typ. I onsdags var det inget, och förra söndan konfrimerade jag mig, och onsdagen före det åt vi pizza med tjejerna, så jag orkade inte. Ja, va ganska längesen, och nu har jag träningsvärk i typ hela kroppen. Både gött för att man känner att man har tränat, och dåligt för att man känner sig otränad. jaja.

Idag hade vi det ökända Kemi-provet som den andra gruppen redan har haft, där över halva gruppen fick Ig. Så vi var väl ganska nervösa (har aldrig fått ig) men det gick nog bra. Får kanske VG, men karin sa att jag saknade något, men lite dåligt att det bara var en VG-MVG fråga, då har man ju knappt någon chans att visa om man kan klara VG-MVG. aja, sak samma.

Ska jobba enskillt (två och två) dom här sista veckorna med dom två sista kapitlen i matteboken. Vi får arbeta hur vi vill, bara vi klarar proven på dom sen. Så det var nog smart av karin, för då slipper hon tjata, haha x) gött också för vi får göra proven sen med den partnern som vi har arbetat med :)

jaop. bara update, inget kul eg. Kanske kan fixa några bilder att lägga upp. Tog massa fina igår tex hos min kusin och i lördags i på gerds blommor :)

ja, vi får se! :)

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0