Min helg. (high-speed)

Detta få bli en snabb sak för nu ska jag snart gå och lägga mej och ajg ahr ionte hunnit skriva innan, men jag vill betätta ändå så det får bli fort för jag ahr lite mer att fixa innan jag ska sova :)

ok...

Åkte till hallen kl 5 i fredags. Hade jättekul, tränade massor och somnade halv tre, fast ljuset släktes halv två, men vi var uppe ändå och sprang runt! xD minnen för livet <3 

ja, sen upp kl 9 (tack gud att det inte var tidigare) åt frukost och sen gympa igen till kl 13. Sen hem snabbt till linnea och äta lunch (då var vårat läger slut) och sen tillbaka och passa på fyrornas läger. jobbig värre, men dom tyckte nog att det var kul iaf, och det är ju det som räknas! :D

Sen kom pappa och hämtade mig kl 20.00 (notera att jag hade varit i hallen i 27 timmar!!!!! , fast minus en halvtimme hos linnea....) så åkte vi till stugan och så duschade jag och åt och sen typ somnade jag direkt! xD

I morses hade jag asont i min rygg ( ASONT ) och har det typ fortfarande. Känns som om jag har fått värsta lagret med muskler i hela ryggen :S jätteknasigt känns det iaf :P

så kollade jag på gossip girl-maraton på 5-an där ute hela dan ända tills vi åkte hem, och sen har jag itne gjort så mkt mer här hemma heller. Känns som om det är lördag, som om jag har missat en hel dag eller nått, eller blir det två? x)

nee, nu ska jag försöka fixa till sakerna till imorron och sen ska jag sova. Hoppas att ryggen är bättre imorron :)

puss <33

ps. jag körde rondat-flickis själv på air-trucken på slutet. :D skönt att få sluta termien med det iaf, även om det tog ett bra tag innan det gick / jag vågade! :P 

ps2. ....och tack vare albine ska jag börja lyssna på tokio hotel :) 

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: hanna

har en ny blogg läs den ist :)

2008-05-21 @ 20:43:59
URL: http://hannawernerod.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0