Listor...

Gick in på en persons blogg och hittade lite listor där, och eftersom jag inte har särskillt mkt att göra (fast eg. så har jag dt :P) så tänkte jag att jag kunde göra dom, kanske någon lär sig nått om mig eller tkr dt e kul at läsa :)

hihi xP

Dagens:
Dagens humör: typ humörsvängningar :S
Dagens mående: sådär, bättre än igår iaf.
Dagens borde: städa, plugga 
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens klädsel: Sovkläder. mjukisbyxor och linne.
Dagens planer: Sola solarium, fixa till mig, göra nått vettigt
Dagens vill ha: sol, bra väder, ork att göra nått.
Dagens längtan: (hemligt)
Dagens fundering: måånga!
Dagens beroende: sova, myskläder och glass.
Dagens tråkigaste: att jag inte orkar nått.
Dagens frukost: macka och juice
Dagens låt: Forever - Chris Brown (den enda jag har lyssnat på idag än så länge så) xP 
 
Har du?
( ) Rökt
(x) Druckit alkohol..
( ) Sovit i samma säng som någon av det motsatta könet
(x) Sovit i samma säng som någon av samma kön
(x) Tagit smärtstillande
(x) Tagit någon annans receptbelagda medicin
(x) Ljugit för dina föräldrar
( ) Skurit dig själv
(x) Varit ute längre än du var tillåten
(x) Ätit ett helt glasspaket själv
(/) Färgat ditt hår
( ) Fått böter
(x) Lyssnat på rap
(x) Svimmat
( ) Installerat högtalare i din bil
( ) Haft sönder en spegel
( ) Duschat i någon av det motsatta könets hus
(x) Hängt i ett köpcentrum
(x) Haft en operation
(x) Haft en skada
( ) Hamnat i en rättegång
( ) Ägt/Hyrt en lägenhet
(x) Pratat med en främling
( ) Träffat någon ansikte till ansikte som du träffat på internet
( ) Busringt någon
(x) Röntgats
(x) Legat i en soffa med någon av det motsatta könet


Gå in på msn
Hur många är det online? 7
Hur många är offline? 110
Vem är det 10:e som är online? -
Vem är det 4:e som är online? Benedikte :)
Vem tycker du bäst om? -
Vem är 10:e offline? Albine <3


Kolla i din dator
Vad har du som skärmsläckare?
nått som studdsar omkring x)
Hur många ikoner har du på skrivbordet? orka räkna
Vad har du för bakgrundsbild? badplatsen i stugan <3
Har du MSN på ditt skrivbord? yep
Vad är det bästa som ligger på ditt skrivbord? venne.



Kolla i ditt rum
Har du en tjock eller smal dataskärm?
smal
Vad är det bredvid dig där du sitter nu? datan
Har du en spegel i ditt rum? nope
Vad hänger på dina väggar? hp-plansher och tavlor typ
Har du en egen Tv? nope :'(


Kolla på din säng
Är din säng bäddad?
hell no! x)
Vad ligger det på din säng förutom täcke och & kudde? typ sockar, värmedyna, mobil och lite annat :P
Hur många kuddar sover du med? tre :)
Vad är det för färg på dina kuddar och ditt täcke? vitt
Vad är det för färg på själva lakanet som du sover på? vitt



Kolla i din garderob
Hur många trosor har du?
ska jag räkna? x)
Äger du en rosa tröja? det tror jag nog
Äger du en randig tröja? aa
Hur många BH:ar äger du? ingen aning. typ 10 säkert

Kolla på dig själv
Vad har du för tröja?
linne
Vad har du för byxor? rosa mjukisar/pjamasbyxor
vad har du för bh? ingen haha x)
Hur har du håret? utsläppt
Vad har du för smink på dig? none :)

jaa, intressant värre, men jag ahde som sagt inget annat för mig (fast jag borde göra annat) men men, :)

Pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0